A Good Impress informatikai vállalatot 2001-ben alapította néhány, az Internettel és annak alkalmazásaival már korábban is aktívan foglalkozó marketing-orientált fiatal.


Ez a számos, sikeres projektet háta mögött tudó "netgenerációs" vállalat a hagyományostól teljesen eltérő munkaszemlélettel és körülmények közt dolgozik.


A virtuális csapat tagjai nem csak hagyományos irodai munkatársakként, hanem földrajzilag különböző helyeken, távmunkában is dolgoznak, a napi adminisztratív és kommunikációs feladatokat pedig az internet segítségével bonyolítják le. Ez a filozófia számukra abszolút rugalmasságot és az azonnali reagálást jelenti.




Minden kommunikációs csatornának megvannak a maga törvényei és sajátosságai. Nevezzük azt új médiának vagy információs szupersztrádának, az internet helyet követel és hódít magának a hagyományos médiumok között.


Aki a leghamarabb megérti az új csatorna mibenlétét, az profitálhat belőle a legtöbbet.


Mi megértettük, így mint az internettel született generáció aktív tagjaiként az a célunk, hogy ügyfeleink számára olyan megoldásokat nyújtsunk, amelyek segítségével gyorsan és biztonságosan tájékozódhatnak és érhetik el üzleti célkitűzéseiket az új média világában.


Ennek megvalósulását tudásunk, tettrekészségünk és az interaktív kreativitás területén szerzett tapasztalataink által kívánjuk biztosítani.